divendres, 10 de juny del 2011

Quina activitat de l'acampada em va agradar més ?


El que més me va agradar de s'acampada va ser anar a sa platja a fer jocs.

Varem jugar a robar coes, estirar una corda nins contra nines i varen guanyar ses nines, quina passada! i també jugàrem amb globus d'aigua, havies d' endivinar un número si volies tirar es globus i després vàrem anar a nedar.

El monitor duia unes pilotes de plàstic i varem anar a jugar amb elles.

A aquesta activitat li pos un 10 i al menjar un 10 tirant per amunt.

Una acampada perfecte.

Alicia Barceló Coronel.


L'activitat que més m'ha agradat va ser remar en canoa perquè era molt divertit, primer ens varen explicar com es manejava el rem i quan tots ja ho sabíem fer, vàrem pujar a les canoes, només i cabien tres persones en cada una. Jo anava darrera , n'Olga al mig i n'Antònia a davant, nómes podien remar dues persones .

Després quan ja havíem acabat i estàvem per sortir de la canoa i el professor ens va tirar a l'aigua.

Va ser molt divertit

Mora Toneguzzo Moreno.


Realment em va agradar tot molt, ja que les activitats les feia amb els meus amics, vàrem aprendre a anar amb canoa, practicàrem el tir amb arc i els jocs a la platja.

L'aigua estava geladíssima i al final quan anàvem en canoa els professors ens varen tirar a l'aigua a tots.

Varem fer una gincama de por, d'una monja que sortia i un llop se la menjava.

Dani Gonzalez Melero.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada